במתחם "יד לבנים" בנתניה ניצבת אנדרטה מרשימה ביותר לציון נצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה
באנדרטה 2 מסבירנים . אחד בכניסה למנהרה, והשני ביציאה ממנה לכיוון פסל הכנפיים
המסבירן מספר על קרבות הצבא האדום , וקושר את נצחונו לשואת העם היהודי.
בסמוך נמצאת גם אנדרטת "הקרון" ואנדרטת חיל החימוש.
שתפו בפייסבוק
שתפו בוואסאפ